Sunday, January 10, 2016

මම පොත් නැව බැලී­මට ගිය දා


කොළඹ වරා­යට බුරු­මයේ සිට පොත් නැවක් පැමිණි බව පුව­ත්ප­ත්වල පළ විය. නැවේ නම Logos Hope ය. එය ඉතා විශාල නැවකි. නැවට ඇතු­ළු­වී­මට පැය දෙකක් පමණ පෝලිමේ සිටී­මට අපට සිදු­විය. වරා­යට අප රැගෙන ගියේ බස­ය­කිනි. එම නැව තුළ අව­න්හ­ලක් ද විය.
මම පොත් ප්‍රද­ර්ශ­න­යෙන් පොත් මිලදී ගත්තෙමි. නැවේ විවිධ රට­ව­ල්ව­ලින් පැමිණි මිනිස්සු හාර සිය­යක් පමණ සේවය කළහ. මම ඔවුන් සමඟ කතා කලෙමි. නැව ඇතුළේ සිට පිට­තට පැමිණි අපට දැනුණේ මහත් ප්‍රීති­යකි. ඈතින් ගාළු­මු­ව­දොර පිටිය දිස්විය. හිරු රතු ගිනි බෝල­යක් මෙන් මුහුදේ ගිලෙ­න්නට විය. වහ වහා කොටුව දුම්රි­ය­ප­ළට ගිය අපි දුම්රි­ය­කට නැග්ගෙමු. දුම්රියේ යන විට අපගේ ගතට සිසි­ලක් දැනුණි. අපි පාන­දු­රින් බැස නිවස කරා ආවෙමු.
නදීප් පෙරේරා
5 ශ්‍රේණිය 'බී',
බණ්ඩා­ර­ගම ජාතික පාසල,
බණ්ඩා­ර­ගම.

http://www.silumina.lk/2016/01/10/_art.asp?fn=au160110

0 comments:

Post a Comment

ඔබගේ අදහස් අපට මහ මෙරකි