Monday, October 12, 2015

සුර­ත­ලාගේ මර­ණය


මගේ සුර­ත­ලාගේ මර­ණය සිදුවූ දවස මට කිසිදා අම­තක නොවේ. එය මට ඉතා දුක්බර දින­යකි. අපේ ගෙදර අයට ද එසේම ය. ඌ දින දෙක තුනක් ආහාර නොගෙන සිටි නිසා අපි ඌ බෙහෙත් ගැනී­මට රැගෙන ගියෙමු. ඉන්පසු ඌට අපි බෙහෙත් පෙව්වෙමු. ඌ එහෙත් ආහාර නොගත්තේ ය. මම ඒ දෙස දුකින් බලා සිටි­යෙමි. අම්මා ඌට කිරි සාදා පෙව්වා ය. ඌ දව­සක් ම නිදා­ගෙන සිටියේ ය. අහල පහළ මගේ මිතුරෝ ද ඌ බැලී­මට පැමි­ණියෝ ය.
මා පසු­වදා උදේ අවදි වී පූසා දෙස බලන විට ඌ බාගෙට ඇස් ඇර­ගෙන නිදා­ගෙන සිටි­නවා යැයි මට පෙනුණි. මම අම්මාට කතා කර ඌ පෙන්නු­වෙමි. අම්මා ඉන්පසු උගේ ඇඟට අත තියා බැලුවා ය. ඌ මිය ගොස් ඇති බව අම්මා මට පැව­සුවා ය‍. මගේ ඇසට කඳුළු පිරුණි. තාත්තා ඌ රෙද්ද­කින් ඔතා වළක් හාරා වැළ­ලු­වේය. ඒ වළ මට නිත­රම මැවී පෙනේ. එවිට මගේ සිතට කන­ගා­ටු­දා­යක හැඟීම් ඇති වේ‍.

විහඟ සුල­ක්ෂණ
8 ශ්‍රේණිය,
ගුරු­ගෙ­දර,
සපු­ග­ස්කන්ද.

http://www.silumina.lk/2015/10/11/_art.asp?fn=au151011

0 comments:

Post a Comment

ඔබගේ අදහස් අපට මහ මෙරකි